Re: napelnianie lexmarka

Autor: Włodzimierz Wojtiu|< <_at_wp.pl>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 12:26:50 MET

Użytkownik "Beerman" <k4yt3k@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:cp2npn$km2$1@nemesis.news.tpi.pl...
(ciap)
> przeczyscilem je plynem dolaczonym do tuszu. Poza tym skoro cieknie z
> glowicy, to chyba nie jest zaschniete...
w niektórych zestawch do napełniania jest takie coś w czym zatrzaskuje sie
kartridż i można strzykawką podessać tusz (od dołu przez specjalnie
ukształtowaną gumkę), wskazane mimo to że cieknie
z własnej praktyki, czasami kartridż nie kontaktuje, kilka razy wyjąć i
założyć do drukarki,
styki kartridża i drukarki muszą być czyste !
musiałem czasem kilka razy to (podsysanie) powtórzyć , aż załapało ;)
Włodek