błąd - jak sobie poradzic

Autor: fuen <fuen_at_SPAMwp.pl>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 10:09:46 MET

moze troche nie ta grupa ale nie wiem gdzie napisac :
mam win xp
na pasku zadan nie pojawia mi sie wskaznik regulacji glosnosci
a jak wejde do panelu sterowania/dzwieki i urzadzenia audio i wcisne
umiesc ikone glosnosci na pasku zadan to wyskakuje komunikat :

"pokazanie wskaznika glosnosci na pasku zadan jest niemozliwe, poniewaz
program regulacja glosnosci nie zostal zainstalowany. Aby zainstalowac ten
program, uzyj apletu dodaj/usun programy w panelu sterowania."

a tu zonk - nie ma tego programu w dodaj/usun

pomocy - Gdzie ten program sie instaluje