Re: Samsung czy Seagate

Autor: mahe <maheBEZTEGO_at_gazeta.pl>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 09:57:45 MET

> ja mam ten ale w wersji SATA i 8MB i jestem zadowolony jest cichy, zimny
> (33*C) i wydajny.

Mam takiego Seagate'a 80GB, SATA z 8 MB i stwierdzam, ze glosnosc pracy
glowicy przy odczycie/zapisie losowym jest stanowczo za duza. Takie odglosy
to 5 lat temu dyski wydawaly. Moze mam wadliwy egzemplarz - nie wiem.
Natomiast wydajnosc bardzo dobra, krecenie talerzy i silnika bardzo ciche.
Zapis/odczyt sektor po sektorze tez prawie nieslyszalny.

--
pzdr
mahe