problem niewiadomo z czym?

Autor: pawel mikolajczak <powell-m_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 07:39:26 MET

kupilem niedawno karte graficzna ati 9100, ktora podlaczylem pod plyte
glowna ecs k7s5a, i mam maly problem z odpaleniem jakiejkolwiek gry:
poprostu wyskakuja pionowe paski kolorowe moze ktos wie o co chodzi

-karta w 100% sprawna bo byla sprawdzana na 3 innych kompach
-plyta glowna w 100% sprawna bo na starej karcie jest wszysko ok
-w systemie tez jest raczej na bank wszystko dobrze

karte sprawdzalem tez na innym kompie z ta sama plyta glowna z procesorem
amd duron 850 i bylo wszysko dobrze ale z innym prockiem amd athlon 1300ghz
bylo tak samo jak u mnie czyli kolorowe paski i zwis kompa czy to jest wina
procka?