Napięcie CPU... problem!

Autor: Olo <maciej774_at_wp.pl>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 00:36:01 MET

Procesor Sempron 2500+
Plyta Abit NF7-S2G
Pamiec 1x256 1x512 Wilk

Wszystko dziala jak nalezy, na fabrycznych ustawieniach CPU 166 1.6V DDR 200
CL3 8-4-4.
Z tego co sie doczytalem na roznych stronach, przy podkreceniu CPU na 200
ustawiane jest napiecie 1.65V.... i tu sie zaczyna moje pytanie:

Dlaczego komputer pracuje stabilnie dopiero przy napieciu CPU 1.8V, a nie
nizszym?
Jako, ze mam male ograniczenia procentowe jesli chodzi o podnoszenie
napiecia na tej plycie (o 6% 12% i 14%) to i tak nawet na 1.7V (+6%) nie
chce mi stabilnie chodzic i sypie errorami.
Probowalem juz chyba prawie wszystkiego i nic.
Dlaczego innym ludziom pracuja komputery z CPU podniesionym do 200 przy
1.65V a mi nie, nawet posiadajacych taka sama plyte i taka sam predkosc
procesora?? W czym tkwi problem??