przerwania

Autor: CooL <rysiomen_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 23:55:59 MET

Mam problem gdyz wszystkie te urzadzenia:

IRQ 11 System zgodny ze standardem Microsoft ACPI
IRQ 11 NVIDIA GeForce FX 5200
IRQ 11 Uniwersalny kontroler hosta USB VIA Rev 5 lub nowszy
IRQ 11 Uniwersalny kontroler hosta USB VIA Rev 5 lub nowszy
IRQ 11 Karta Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC
IRQ 11 Karta SURECOM EP-320X-R 100/10/M PCI Adapter
IRQ 11 Creative AudioPCI (ES1370), SB PCI 64/128 (WDM)

siedza na przerwaniu 11. Wydaje mi sie ze przez to wlasnie moze mi sie
czesto restartowac komputer. Czy jest mozliwosc zminany tego? Ustawic to
w biosie, czy moze winxp gdzies pozwala na zmiane, bo z tego co
patrzylem to sie nieda nic pozmieniac.

Pozdrawiam
CooL