Re: Niedroga drukara

Autor: Piotr Karwowski <piotrkarwowskiWYTNIJ_at_WYTNIJspymac.com>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 23:21:16 MET

Butcher wrote:

> OK. A mozesz napisac cos o kosztach utrzymania tych nowych Canon'ow i jak
> one ogolnie sie sprawuja?

O kosztach utrzymania trudno mi mówić, bo w domu jeszcze nie mam żadnej
z tych drukarek (przymierzam się do iP3000), a w pracy są różne modele,
ale nikt na zużycie tuszy nie zwraca uwagi. _Czytałem_ , że są tanie w
utrzymaniu. Modele od iP3000 w górę (550 zł i więcej) korzystają z
zestawu czterech tuszy CMYK i tak jak Sniper pisze, nie spotkałem
jeszcze osoby, która by nie dała się nabrać, że wydruki tych drukarek to
foty z labu. Nie wiem jak jest z iP1000 i iP1500, ale iP2000 to
rewoulcja w segmencie najtańszych drukarek. Nigdy nie widziałem takiego
skoku technologicznego. Poszukaj w sieci opisów, www.komputronik.pl ma
całą gamę drukarek tej serii.

pk