Re: Restarty ;-( Drugie starcie! Pomocy!

Autor: nnowy <nnowy_at_gazeta.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 23:06:09 MET

Wiesz co? Może to trochę naiwne, ale mi pomogło...

Męczyłem się zrestartami przez kilka dni... nie robiłem tylu zabiegów co ty,
ale też się mocno wkurzyłem.... reinstalacja systemu, biosa, testy sprzętu
itd...
Przypadkiem i zupełnie niezamierzenie odłączyłem całego kompa od sieci na
kilka godzin.... i ot.. najzwyczajniej w świecie ozdrowiał...
Później jeszcze miał jakieś drobne nawroty, ale powtórzyłem operację z
dłuższym czasem i teraz działa jak nowy...

Spróbuj szczęścia, może wygrasz ten los jak ja.... po wyłączeniu kompa od
prądu możesz dodatkowo nacisnąć przycisk włączania, żeby się rozładowało
wszystko lepiej... to taki specyficzny restet hardware'u....

pozdr