Re: AMD Barton 2600

Autor: Butcher <butcher1.nospam.spamerze_at_gazeta.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 23:03:27 MET

Wieliczanin nabazgrał(a):
> Ustawiłem x 11.5 , PC śmiga poprawnie ze średnią temperaturą 30 C.
> Jakie masz doświadczenia w podkręcaniu tego procesora ?
> Sam nie wiem czy się za to brać.

Bo to jest domyslny mnoznik dla tego proca. Moze jestes szczesciarzem, ktory
ma odblokowany ale na 90% masz zablokowany mnoznik i mozesz miec tylko 11.5.
Temperature masz niska, jak na ten procek. Jakie chlodzenie? A jak chcesz go
krecic i nie robiles tego wczesniej to napisz najpierw jaka masz plyte
glowna i jakie pamieci...