Re: ghost

Autor: nnowy <nnowy_at_gazeta.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 22:53:56 MET

Nie za bardzo wiem co Ci się posypało w programie Ghost, ale mniejsza z
tym...

Ja kupiłem sobie ostatnio z gazetką program PARAGON DISK MANAGER (a
nielegalnego Ghosta w wersji chyba z przed 10 lat wywaliłem do kosza)
Tam są wszystkie opcje które ewentualnie byś potrzebował... przerzucanie
dysku na inny dysk, tworzenie obrazów, szyfrowanie itp itd...
Program działa bez zarzutu i jestem z niego zadowolony.... tym bardziej, że
kosztował mnie tylko 6,50zł.
Jak chcesz wiedzieć coś więcej o nim, to mogę Ci napisać, ew przesłać jego
manuale po angielsku...

Program znajdziesz w numerze "Komputer Świat" 23/2004... teraz dostępny
tylko przez internet www.komputerswiat.pl

ps: przy instalacji jednego z modułów tego programu antywirus wykrył mi
dialera... śmieszne... zrezygnowałem więc z tego komponentu i reszta działa
ok......