moze cos sie da zrobić... choc nie wiem czy to ta grupa

Autor: gigimik <gigimik_at_WYTNIJwp.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 22:43:32 MET

Sory pisałem na inną ale tam są ..raczej mało powazni

Kupilem kierownice guillemot (uzywaną) i nie ma pedałow (gazu i hamulca)..
Co prawda zdefiniowałem przyciski na kierownicy tak aby to chodziło...ale
nie pwoiem coby to było najlepsze rozwiązanie.
Moze coś sie da zrobic. Pedały gazu podłazca sie do kierownicy za pomocą
jakiegoś wtyka na 9pin (moze to sie tak zwie :-).
Czy dałoby sie wykorzytsac pedały d czegos innego...Moze ktos ma jakis
pomysł.
Pozdrawiam