Abit NF7-S v2.0 a DDR GOODRAM PC 3200

Autor: INDYGO29 <Indygo29_at_vp.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 22:30:59 MET

AMD Athlon XP 1700+
Abit NF7-S v2.0 , GOODRAM 2 x 256 MB (400 MHz PC 3200 DDR SDRAM)
SHAPIRE Radeon 9600 PRO
SyncMaster 795DF/795MB
Maxtor 80 GB, 7200 RPM, Ultra-ATA/133
CD-RW GCE-8481B
DVD-ROM GDR8163B

I tu zaczyna się mój problem.....
Czy ktoś posiada taką konfugurację ?????
Pamięci bez podkręcania powinny chodzić na 400 MHz a chodzą na 318 MHz.
Jeśli ustawię je na 400 MHz to komp się restartuje.
Gdzie leży problem ???
Jak powinienem poprawnie skonfigurowac plytę by osiągnąć te wartości ?????
Bo mam ustawione takie wartości, według mnie optymalne ( robiłem
eksperymenty i te są stabilne wg. mnie)

Taktowanie pamięci
CAS Latency (CL) 3T
RAS To CAS Delay (tRCD) 2T
RAS Precharge (tRP) 2T
RAS Active Time (tRAS) 8T

Liczba gniazd pamięci
Gniazdo DRAM nr 1 256 MB (DDR SDRAM)
Gniazdo DRAM nr 2 256 MB (DDR SDRAM)

Może ma ktoś taką płytę i ma już doświadczenia co do niej. Może w biosie
jest jakiś kruczek który trzeba uaktywnić?? (Bios najnowszy ze strony Abita)
Będę niezmiernie wdzięczny za każdą podpowiedz i sugestię.
Pozdrawiam Wszystkich..

sur-gard@o2.pl

PS Jeśli podałem zbyt mało danych proszę o informację co mam jeszcze podać a
uzupełnię to najszybciej jak będę mógł.