Re: centrino - speedstep nie dziala

Autor: szelas <szelas_at_ODSPAMIACZgazeta.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 21:40:36 MET

szelas wrote:

> zazdroszczę ci, naprawdę
> ja mam procka 1.6 i jeszcze nigdy nie pracował na 1.6 GHz - niezaleznie
> od OS'a

oooo, np teraz

[szelas@szelas szelas]$ cat /proc/cpuinfo
processor : 0
vendor_id : GenuineIntel
cpu family : 6
model : 9
model name : Intel(R) Pentium(R) M processor 1600MHz
stepping : 5
cpu MHz : 599.553
cache size : 1024 KB
fdiv_bug : no
hlt_bug : no
f00f_bug : no
coma_bug : no
fpu : yes
fpu_exception : yes
cpuid level : 2
wp : yes
flags : fpu vme de pse tsc msr mce cx8 mtrr pge mca cmov pat
clflush dts acpi mmx fxsr sse sse2 tm pbe est tm2
bogomips : 1185.79