Re: Nagrywarki LG - blaski i cienie?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 21:27:52 MET

> Nie przesadziłem i dlatego właśnie porównałem tę nagrywarkę do Barracudy IV.
> Teraz pracują u mnie dwie takie Barracudy i są słyszalne, choć i tak pracują
> cicho. Nagrywarki W OGÓLE NIE SŁYCHAĆ, póki pracuj z szybkością 2.4x lub
> mniejszą. Widać świecącą się diodę i nic poza tym nie zdradza jej pracy.
> Dotknięcie ręką obudowy sprawia, że można wyczuć drgania.

> Owszem, gdy płyta obraca się szybciej -- słychać szum, ale
> przy tej szybkości -- dosłownie nic nie słychać, a słuch
> mam nie najgorszy. Słychać początek pracy, przyspieszanie
> [...]

Oczywiście chodzi tu o ,,razy" DVD, nie o ,,razy" CD. :)

Przy okazji:

 -- płytki Vobis i MediaStore (obie produkcji MediaStore)
    można wypalać nie szybciej niż z szybkością 1x :)

Kosztują mało (1.22 zł za Vobis i 1.50 zł za MediaStore)
lecz chyba nie są aż tyle warte. :) Za 2.68 zł widziałem
TDK 4x -- i chyba te warto kupować. :) Chyba, bo TDK DVD
nie sprawdzałem, a wnioskuję po doświadczeniach z CD. :)

E. :)