Zabezpieczenie Windowsa XP ?

Autor: ..:: Meelosh ::.. <nospam_at_wp.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 21:01:42 MET

Mam takie male pytanko... Zanim je zadam, pisze jak mozna zabezpieczyc
komputer np przed rodzenstwem ? Ano mozna ustawic haslo przy poczatkowym
logowaniu Windowsa, czy nawet ustalic haslo w biosie.

Lecz to mi nie pomoze... Poszukuje jakiegos malego programiku badz jakiejs
sztuczki pod Windowsem XP, ze dysk pracuje non stop, sciaga to co mial
sciagac ale inni uzytkownicy bez podania hasla po prostu nie beda mogli
uzytkowac Windowsa. Myslalem np nad czyms takim jak wygaszacz ekranu pod
haslem, tylko zastanawiam sie czy po wskoczeniu takiego wygaszacza bedzie
podejmowal dalsze sciaganie plikow jakie mial sciagac ?

Moze znacie jakis mily i prosty programik ktory oferuje mi zablokowanie
calego pulpitu bez szkody dalszego sciagania plikow itd ? Krotko mowiac tak
jakby wstrzymac np kursor myszki :)

--
Miłosz
* www.meelosh.prv.pl * www.megastacja.net *