Re: Restarty ;-( Drugie starcie! Pomocy!

Autor: Łysy <lysy1980_at_poczta.fm>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 20:05:30 MET

Użytkownik "Mariusz" <mk_NOSPAM@popnet.pl> napisał w wiadomości
news:cp1fqg$h2l$1@atlantis.news.tpi.pl...
> W nawiązaniu do mojego wcześniejszego posta, dalej proszę o pomoc.
> W międzyczasie wykonałem nastepujące rzeczy:
> 1. Dodałem wentyl na grafice aby się na pewno nie przegrzewała
> 2. Sprawdziłem wszystkie połączenia, taśmy, wyciągłem i włozyłem RAM itp.
> 3. Zrobiłem MemTestem test RAMu - jest ok
> 4. Otworzyłem budę aby było lepsze chłodzenie całości (max temp. procka
<50,
> płyty <40)
> 5. Odłączałem w biosie Firewire, AC'97 i LAN - nic nie dało.
> 6. Kombinowałem ze steramui, starsze, nowsze (grafika, lan) bez zmian
> [...]

Moim zadaniem to zasilacz (wyschły elektroity) lub ewentualnie elektrolity
na plycie glownej (tez wyschly lub popuchly) to czesty problem - nie
filtruja odpowiednio napiecia milem taki przypadek i po wymianie na
kondensatory philipsa na delikatnie wyzsze napiecie i najlepiej pracujace w
wyzszych temp nigdy nie pojawil sie taki problem