Re: szukam płaszczki do 2000zł 17"

Autor: paulinio <coolerix.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 18:52:47 MET

Użytkownik "Leo" <iwonajUSUN@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cp25sh$lsk$1@news.lublin.pl...

| sprzedawałem ostatnio klientowi IIyame ProLite E435S ... Wstępnie chciał
| E431 bo ten monitor znał i bardzo mu sie podobał a 435 to tajemnica dla
| niego. W momencie gdy dostał 435 to powiedział że nie chce żadnego innego.
| Bardzo chwalił monitor za zachowanie przy gierkach i filmach..... to jakby
| nie było 10ms matryca, a to już jest bardzo dobry wynik.
| Myślę że jak sie na to zdecydujesz to nie będziesz żałować.

dzięki... mam jeszcze troszkę czasu więc dokładnie to przemyślę...
Nie myślałem wcześniej o tym monitorku.. .ale to jednak iiyama, co mnie bardzo
zainteresowało
I qrcze te kąty charakterystyczne dla TN... ale w sumie da się to znieść pracując
samemu.

| ps. z jakiego miasta jesteś?

Denver:) (czytaj Debrzno) woj Pomorskie.

| Pozdr, Leo

---
Made by Paweleku ;)