Re: Leadtek WinFast 2000 DV

Autor: Beniamin <wind22_at_nie.spamuj.mnie.na.wp.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 18:35:46 MET

> (ASUS
> (a
>
> Mam 2.4GHz i zrzuca w pełnej jakosci (720x576 MPEG2), obciązenie procka
> 60-80%.
> Podobnie jest z divx więcy myślę ze procesor 2GHz by wystarczył.

Ogromne dzięki za odpowiedź, rozjasnia mi to znacznie sytuacje. Mam tylko
dodatkowe pytanie :
1) czy jestes w stanie okreslic ile klatek / sek wyłapujesz przy tych
parametrach?
2) Co jest niezbędne (najlepiej z software'u darmowego badz dolaczanego do
urzadzenia) do zrzucania w locie do divx ?

Dziekuje za dotychczasowa pomoc, a takze z gory za odpowiedzi na powyzsze
pytania

pozdrawiam
Beniamin