zmiana SDR na DDR i

Autor: Tomasz <thomas.savery_at_gmail.com>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 16:58:40 MET

256MB sdr 133MHz
zamieniłem dziś na
256MB ddr 400MHz,

podłoże k7s5a, wiec o ile mnie pamiec nie myli to ddr na niej na 266 tylko
pojda,

na pamieci jest cas latency 3T, ustawilem to w biosie, reszte rzeczy na oko,
XP startuje, niby wszystko ok, ale co jakies 5 minut, czasem nawet czesciej
(ogolnie losowo)
mignie mi monitor, zgasnie na 0,5 sekundy i potem wszystko wraca,
tak jakby system wstrzymywal sie na te 0,5s bo cos z RAMem,

wracam do sdr i wszystko jest ok, wiec na bank jakies ustawienia biosu,
tylko jakie
i co moze byc zle?