Re: restarty_"bez powodu"??

Autor: tofik <y_at_y.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 15:59:01 MET

witam, abity NF7 tak maja, mi mimo ze wiatrak chodzi, to czasami nie wyrabia i
zwisy sie zaczynaja, jak sobie odpocznie to chodzi dobrze, znaczy sie chodzil
,bo teraz przeczyscilem go , bo fabrycznie niektore te plyty maja zle
zamocowane wentylatory ( podobno cos z pasta jest nie tak, za duzo czy cos
takiego ), no i puki co zaczal chodzic dobrze, ale ja bym obstawial na zasilek
albo na plyte