kabel do skanera z filtrem ?

Autor: Włodzimierz Wojtiu|< <_at_wp.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 14:37:04 MET

W zwiazku z pytaniem o skaner Colorado 1200P
kilka wątków wczesniej, zacząłem googlać i wygooglałem to co cytuje poniżej;
{cyt.}
"Re: Skaner Primax Colorado 1200P

----
Date: Sun, 20 Oct 2002 17:54:29 +0200
From: "jerzol" <juszym@_no-spam_poczta.fm>
Subject: Re: Skaner Primax Colorado 1200P
----
news-Wafd wrote:
> Jakich sterowników powinienem użyć, aby
> ten skaner działał pod Winxp?

Mam taki - powinien bez problemu chodzić na fabrycznym sofcie pod
xp jak również na innych - próbowałem go w różnych
konfiguracjach. Jeżeli masz problem sprawdź opcje w biosie i
połączenie kablowe (przewód musi być ten fabryczny z filtrem) "
{koniec cyt.}
W zwiazku z powyższym mam pytanie;
czy jeżeli nie ma filtra to moga pojawić się zakłócenia;
1. uniemozliwiające wykrycie skanera przez soft ?
2. czy tyko takie, które spowoduja niepoprawne skanowanie - jakies
zafałszowania obrazu ?
Włodek