Re: jaki to procek ?

Autor: Yerzyq <wpu_at_lremld.pbz>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 10:32:22 MET

Tommy napisał(a):
> Użytkownik "Yerzyq" <wpu@lremld.pbz> napisał w wiadomości

> 2,6ghz

> to czego jak daje moj komputer wlasciwosci (zakladka ogolne) to pokazuje
> 1,99 ghz ?

To tylko oznacza ze z taka czestotliwoscia pracuje procesor w tej
chwili, i to jest prawidlowo, XP-M 2600+ pracuje normalnie z
ustawieniami 15x133 . sorry tamtego linka co Ci podalem to byly
ustawienia overclocked na 11x200 ,zeby bezblednie zidentyfikowac
procesor to trzeba odczytac jego oznaczenie umnieszczone na nim i
porownac z baza danych AMD
http://tinyurl.com/5wx54 , mozna tez sprobowac uzyc programu CpuiDMax.

--
Best regards,