Re: dyskietka + obraz

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 00:28:14 MET

"CYSTERNA++" cp013s$3na$1@atlantis.news.tpi.pl

> Zapomnialem dodac ze chodzi mi o cos darmowego

A kradzione (crackowane) może być? :)
Na pewno nie -- dlatego pod żadnym pozorem
nie zaglądaj pod niżej wskazany adres:

 http://www.lomalka.ru/

BTW: Czy aby wejść w konflikt z prawem -- wystarczy
     używanie takiego oprogramowania, czy trzeba aż
z tego czerpać zyski?

     Mam też inny dylemat: Jeżeli zapamiętam
piosenkę -- to znaczy, że ją skopiuję. (i to
mi wolno) Jeżeli ją zaśpiewam -- to ją znowu
skopiuję. :) (i to także mi wolno) Jeśli się
tak stanie, że jakaś bogata dziewoja zakocha
się we mnie (słysząc jak śpiewam) i z powodu
tego wyjdzie za mnie za mąż, obdarzając przy
okazji majątkiem, to zarobię na tej piosence
pieniądze... Czy przez to wchodzę w konflikt
z Prawem? :) Czy mam podzielić się ,,zyskiem
z użycia piosenki" ;) z właścicielem praw do
onej, aby w ów konflikt nie wejść? :) Bartek
(od OE) chyba jest prawnikiem -- może on nam
wyjaśni ów temat/problem? :)

--
  ( ______) leszekc@alpha.net.pl       | |