Re: Siec bezprzewodowa w pokoju ...

Autor: axel <axel_at_bankier.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 00:22:33 MET

Użytkownik "Vectra" <asWYTNIJta@bsk.vectranet.pl> napisał w wiadomości
news:covbpf$pdu$1@bialystok.bsk.vectranet.pl...
> Dzien dobry!
>
> Chcialbym laptopem wlaczac sie do domowej sieci bez
> wijacego sie kabla. Wystarczy jeden pokój, ale lepiej
> byloby w calym mieszkaniu. Bez zadnej ekstremy
> wydajnosciowej.
>
> Jakies tanie, domowe rozwiazanie? Podczerwien? Radio?
> Bardzo prosze o rady.
>
> pozdrawiam
> --
> V.

Sam mam WLAN....lecz w DUŻYM własnym domu.....i mogę Ci poradzić !
Jeżeli masz używać w jednym tylko pokoju TO DAJ SOBIE SPOKÓJ !!! Wtedy TYLKO
kabelek !!!!
Natomiast w całym mieszkaniu....no to już jest jakiś sens....lecz musisz
pamiętać, że te urządzenia trochę kosztują, mogą ulec awarii, a
najważniejsze ...ten system NIE LUBI przeszkód w postaci ścian, stropów....w
związku z czym jest troszkę zawodny !!!! Jeżeli np. jesteś przed remontem
mieszkania to radzę ułożyć kabelki w całym mieszkaniu i będziesz miał święty
spokój !!!

axel