gdzie podstawy wiedzy na czasie

Autor: tom <tomaszsroka_at_hotmail.com>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 00:05:11 MET

Gdzie moge poznać podstawy działania i parametrów poszczególnych
podzespołów komputerowych w sieci, jak również na co warto zwrócić uwage
kupując nowy komputer (mówimy o kupnie poszczególnych podzespołów a nie
całego zestawu). Chodzi mi o to żeby wiedziesz co znaczy np: SATA o
dlaczego jest lepszy niz ATA, albo czym róznie się cooler od wentylatora
o ile się rózni i takie tam rzeczy. Głównie chodzi o podstawy - jakies
już mam ale te co mam zdezaktualizowały się. Chodzi oczywiście o
materiały w języku polskim . Poradnik kupującego na www.wgk.waw.pl
widziałem a także harware na hodze - który jest strasznie przestarzały.

--
Pozdrawiam
tom