Re: Niedroga drukara

Autor: <karolgt_at_gazeta.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 23:50:55 MET

On Sun, 05 Dec 2004 18:31:18 +0100, Butcher wrote:

> Witam! Potrzebuje malej, taniej drukareczki na potrzeby typowo-studenckie
> (czyli od czasu do czasu druknac jakies sprawozdanie, referat, wykres cos
> takiego). Nie musi to byc zadna rewelacja-jakosciowa, cena - chcialbym sie
> zmiescic w 300 zl i przede wszystkim - niskie koszty eksploatacji. Cos
> taniego z HP planowalem wziac, ale tusze sa drogie (zamienniki rowniez), do
> Lexmark'a jakos nie mam przekonania i najchetniej raczej wzialbym cos z
> Canon'a, w domu stoja dwie drukareczki tej firmy i jestem bardzo zadowolony
> [...]

sytuacja dokladnie jak u ciebie, i wybralem drukarke iglowa Citizen ABC
24, kupiona za 10 zl na allegro, do tego wklad za 12 zl i przez ostatni
miesiac wydrukowalem juz (sam tekst, laborki i sprawozdania, troche tego
jest jednak) na oko ze 150 stron i nie widze zadnych zmian w jakosci, a
ztego co wiem, to ta drukarka nie jest i nie byla nigdy z wyzszej polki

polecam drukarki iglowe, to jest chyba najtansza eksploatacja, trzeba
tylko dobrze trafic, zeby cos nie bylo zepsute.