Re: użycie procesora

Autor: adam <a_at_a.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 23:21:39 MET

> No niestety w duzej czesci jest w temacie.
> Swego czasu (i to nie takiego dawnego) chipy VIA cechowalo m.in. duze
> obciazenie CPU podczas operacji dyskowych.

Tylko, że płytę mam od kilku ładnych miesięcy, a problemy pojawiły się
tydzień temu.
Nie pisałem, że kupiłem płytę taką i taką i mam z nią problem. Powiem
więcej - do teraz płyta spisywała się BARDZO DOBRZE. A zmian rewolucyjnych w
kompie (w sprzęcie ani w oprogramowaniu) tez nie robiłem. Ewentualnie takie,
że dodałem drugą kostkę pamięci, ale to raczej nijak ma się do obciążenia
procka i zwieszania systemu. Poza tym też nie zbiega się w czasie, bo to
miało miejsce jednak z miesiąc wcześniej.

adam