Re: Niedroga drukara

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 22:10:25 MET

Sun, 5 Dec 2004 21:07:05 +0100, na pl.comp.pecet, Butcher napisał(a):

> OK. Wielkie dzieki za opinie. Szczegolnie podoba mi sie cena napelniacza do
> tej Lexmark'a. Chyba skusze sie wlasnie na cos takiego.
> Poczekam jeszcze na opinie innych i w tygodniu wybiore
> sie cos kupic...

No, pamietaj ze to tylko moja subiektywna opinia. Choc fakt, ze juz
spotkalem pare lexmarkow i pomimo iz jakosc wykonania jest wyraznie nizsza
niz np. hp to jednak dzialaly wszystkie i banalnie sie instaluja i chodza
do dzis 3 mi znane modele.
Owszem, lexmark nie jest super firma, ale jest ekonomiczny i nie zal tak
bardzo jak padnie ;)

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl