Re: Niedroga drukara

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 20:30:17 MET

Sun, 5 Dec 2004 18:31:18 +0100, na pl.comp.pecet, Butcher napisał(a):

Mimo wszystko proponuje Lexmarka. Jeden z najtanszych, sterowniki
lopatologiczne, wszystko na talezu i jeszcze do mnie mowi :D

Napelnianie tuszy dziecinnie proste, zadnych problemow. Napelniam, wkladam
i wsio. Pyta tylko czy nowe czy stare, klikam co badz i drukuje.
Juz ze trzy ryzy papieru wydrukowalem (Lexmark Z55se) i wciaz pozwala
napelniac tusze i drukuje czysto. Papieru nie wciaga (w odroznieniu od hp).

W ogole proste to w obsludze i instalacji, zupelnie inaczej niz w
dotychczas spotkanych modelach najpopularniejszego hp.

Napelniacze do tuszow kupilem za 25zl 60ml (napelnilem tym 6 razy czarny
tusz, ale nie do pelna, bo tak nie powinno sie podobno robic). Kolorowy
kosztuje tyle samo.

Wydruki oczywiscie nie super hiper, ale normalne. Do typowo domowych
zastosowan nic wiecej nie trzeba, jestem zadowolony jak z malo czego.

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl