obsługa dużych dysków

Autor: Anakin <albireo_at_interia.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 18:15:02 MET

Witam

Mam problem, posiadam płytę ABIT KT7 (chipset KT133) i obecnie w niej dysk
WDC80GB , który bez problemu chodzi po Win2000.
Chcę kupić nową płytę na chipsecie KT600 i podłączyć dysk 160GB. W zwiazku z
tym mam pytanie czy Biosy nowych płyt opartych na tym chipsecie bez problemu
obsługują takie dyski, czy trzeba jakieś patche, etc.
Lecz zanim sobie kupię tę płytę na KT600, muszę z mojego dysku 80GB
przekopiować dane na 160GB na płycie Abita i tu moze być problem, bo
wyczytałem że góną granicą jest 130GB.
Czy ktos wie z Was jak obejść problem, czy jedynym rozwiązaniem jest
instalacja dysków tylko na nowej płycie i na niej przerzucanie danych ???
Szukałem na google'ach ale tylko znalazłem info o granicy 130GB.
Pomóżcie, bo pewnie problem macie rozeznany !!!

Pozdrawiam
Anakin