Re: Problem z uruchomieniem kompa :///

Autor: topjes <nie_at_da.rady>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 18:07:17 MET

"Virus_7" <rot13.ivehf_7@b2.cy> wrote in message
news:covdvs$nap$1@inews.gazeta.pl...
> Spróbuj jeszcze raz założyć coolerek od CPU. Może się obluzował.

W komputerze jest chłodzenie wodne - wszystko jest na swoim miejscu, nic nie
obluzowane. I to jest też powód dla którego niechętnie chcę ten sprzęt wozić
do serwisu - albo będe musiał rozszczelnić obwód, albo po prostu do jednej
torby włożyć komputer, pojemnik z wodą i pompką oraz chłodnicę. Jak się nie
trudno domyśleć to będzie średnio przyjemna operacja. Dlatego mi się cholera
wszystkiego dziś odechciało. Ewentualnie mogę wymontować płytę - ale będę
musiał odkręcić blok wodny chipsetu i spowrotem nałożyć oryginalny
radiator - też trochę roboty, ech...
Poprzednią płytę i procka - ZX440 i Cel466 :) - miałem dobrych kilka lat i
wszyskto działało. A tutaj po dwóch miesiącach problemy :/
No nic - trzeba będzie się pofatygować do serwisu, a wpierw pół godziny
spędzić przy rozkręcaniu wszystkiego :/ Dobrze, że byłem na tyle przytomny
aby kluczowe komponenty - pamięć, procek i RAM kupić w jednym sklepie.
Zawsze tak prościej.

pzdr
topjes