Migajacy ekran na GeForce

Autor: VindicatoR <vindicator_at_poczta.fm>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 17:59:42 MET

Problem jest następujący:
Gdy przeglądam szybko foldery ze zdjęciami lub strony www komputer co jakiś
czas zatrzymuje się na chwilę, a na monitorze pojawia się mignięcie,
identyczne jak przy zmianie rozdzielczości. Spotkałem się z tym na sporej
ilości kompów, ale jak dotąd nie znalazłem rozwiązania. NVIDIA krótko mówiąc
mnie olała, nie odpowiadając na kilka maili do pomocy technicznej. Czy ktoś
wie jak to naprawić?Dzięki za pomoc.

PS: Problem pojawia się na najnowszych detonatorach. Na tych sprzed półtora
roku wszystko było ok.

Moj Komputer:
- Płyta MSI z chipsetem VIA KT600
- Athlon XP 2500+