Problem z uruchomieniem kompa :///

Autor: topjes <nie_at_da.rady>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 16:56:35 MET

Witam,

Dzisiaj rano niestety nie udało mi się odpalić komputera :/ Przy pierwszym
uruchomieniu na ekranie był napisane "Processor..." w następnej linijce
tylko "Memory" i na tym koniec - nawet nie zaczął zliczać pamięci, tak już
zostało.
Teraz po włączeniu kompa po prostu ekran się nie włącza.
Płyta nie wydaje żadnych odgłosów, dioda na płycie (Asus A7N8X-X) świeci. Po
wyjęciu pamięci ze slotu płyta piszczy, po wyjęciu grafiki płyta piszczy.
Więc chyba generalnie działa??? Resetowałem BIOS. Procesora nie ruszałem.
No i teraz nie wiem - co to może być. Czy ktoś ma jakiś pomysł zanim zacznę
to wszystko rozbierać na czynniki pierwsze? :/

pzdr
topjes