Re: K³opoty z napêdem DVD-R (Samsun g TS-H552B) - nie nagrywa prawid³owo

Autor: Cobra <lucky9999_at_wp.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 15:02:48 MET

Hello Leszek K.,

> Dnia 04-12-04 16:58, U¿ytkownik Jarek (Cobra) Marecik napisa³:

> Spróbuj nagraæ na firmowych (drogich) p³ytach. Verbatim, TDK, Sony. Z
> tego co znam t± nagrywarkê, to nie toleruje ona tanich p³yt.

Problem DVD rozwiaza³ sie w ten sposób, ¿e zacza³em nagrywaæ x4,
i do tej pory jest ok, choc sprawdzilem tylko na kilku ró¿nych plytach.

Natomiast CDR/RW to dalej magia ... plytki (Mediastore), które u¿ywa³em do
tej pory
do CDR/RW LG nie daja sie nagrac prawidlowo, wypróbujê jeszcze prêdko¶ci
< x20,
ale nie po to kupowa³em nowy sprzêt.
Czy kto¶ mo¿e potwierdziæ, i¿ b³ad o którym napisano ju¿ w tym watku
- problem wspo³pracy nForce<->napêdy Samsunga - jest incydentalny, czy jest
to powszechna sytuacja.

Zastanawiam sie nad zwrotem napedu - w sumie nie spelnia on specyfikacji
i nie jestem w stanie go wykorzystaæ.
A byæ mo¿e faktycznie jest uszkodzony :)
Co ewentualnie polecacie w zamian ?

--
Jarek Marecik