Re: Tani komp dla siostry

Autor: klimecki <dziedzwiedz_at_gazeta.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 14:24:13 MET

> Chciałbym złożyć tani komputer dla siostry (ok. 250 zł). Szukałem na
> Allegro, lecz większość kompów w tej cenie podzespoły ma raczej kiepskie.
> Myślałem nad tym http://skocz.pl/kem , ponieważ mam swojego proca, pamięć
> i dysk (Celek 433 MHz, 64 RAM'y i jakieś 2 GB twardego). Jak na razie to
> jej wystarczy, a potem się to rozbuduje. Jak myślicie, będzie to dobry
> pomysł czy lepiej zainwestować tą kaske w coś innego?

hm za maly twardy mysle, 40GB to okolo 150pln, jaki to celek? /slot czy
s370/- tak czy owak plyta (jakis starszy abit czy cus w tym stylu Bx, i815,
paredziesiat pln), przy czym zdazalo mi sie widziec np plyte z duronem 1GHz
za np 130pln, grafika tez dziesiat (w zaleznosci od potrzeb moze jakas
rivka),obudowa ze 100pln /nowa,najtansza/, muzyka, sieciowka, monitor!? - hm
moze lepiej okresl do czego ma to byc sprzet:> bo co innego siostra
studentka a co innego siostra w wieku przedszkolnym:)
pozdrawiam
kp