dziwny problem z klawiaturą Logitech

Autor: zatrzymaj czas <zatrzymaj_czas_at_interia.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 11:56:24 MET

Od trzech dni mam taki oto problem z Logitech Cordless Desktop MX:
Nie dzialają mi przyciski multimedialne. Gdy zainstaluję sterowniki i po
restarcie działają, ale do czasu...
...do czasu teraz są dwie możliwości:

1). Są takie dwa przyciski, dokladnie:"Media" i "Mute" , gdy je nacisnę to
przestają dzialać wszystkie (multimedialne).
Gdy ich nie naciskam, to wszystko jest ok.
2).Jeżeli jest włączona ikonka od klawiatury w tray'u koło zegara i gdy
najadę na nią kursorem to znika i już po zniknięciu nie dzałają przyciski.

I muszę od nowa instalować stery i restartować.
O co chodzi?