Re: blad aktualizacji biosu

Autor: AT <arex_at_arex.webserwer.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 11:24:18 MET

jest w instrukcji taka opcja:
CI (chassis intrusion, Case Open)-1(2pin) zworka na płycie!
po angielsku krótki opis w instrukcji: the 2 pin connector allows yours
system to enable or disable "case open" item in Bios if the system case
begin remove.

> nie bardzo wiem co to znacza, wiec jesli ktos wie prosze o podpowiedź

ten GigaByte ma Phoenix BIOS D688(ozn.na kości), a w instrukcji w
specyfikacji jest : Licensed Award Bios, Support Q-Flash
dzieki