Re: Modernizacja komputera (PIII)

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 10:07:29 MET

Dnia Sun, 05 Dec 2004 05:35:55 +0000, Adam Pawlicki napisał(a):
> I teraz mam pytanie: Jak za pomoca niewygorowanych srodkow dac lekkiego
> kopa temu leciwemu juz troche zestawowi. Ostatnio malo gram, czesciej
> uzywam go do internetu, programowania, robienia stron itd., ale nie
> ukrywam, ze chcialbym by "poszedl" na nim jakis NFS:U. Wiem, ze na pewno
> musze dokupic RAM (do zastosowan pozagrowych bedzie to chyba najwazniejszy
> element (?))
Dokladnie RAM da tu najwiekszego kopa
grafe mozesz sobie podarowac jak nie grasz to nie zauwazysz zadnej roznicy
a jak grasz to musisz zmienic praktycznie wszytsko ;)
Co do poprawy aplikacji biurowych to niezlego kopa daje tez przyspieszenie
zespolu dyskowego czyli jesli jeszce uzywasz dysku 5400 to kup koniecznie
7200 ale najlepiej by bylo pomyslec o jakims raid. Z tym ze podejrzewam ze
uzywasz win wiec raid moze troszke kosztowac :(

ps popraw delimiter

pozdrawiam

--
JFK