Myszki do notebooka ???

Autor: Yogiii <Zeun_at_gazeta.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 09:34:31 MET

mam notebooka i chcialem sobie kupic jakas fajan myszke
obecnie ma Logitech UltraX Optical Mouse ale juz mi sie znudzila
a zreszta ona byla kupowana jak mialem jeszcze stacjonarnego PC
teraz poszukuje czegos mniejszego
myslalem o czyms bezprzewodowym ( ale ma przykre doswiadczenia
z topowym modelem A4tech'a - wiem ze to nie jest najlepsza firma
ale cenowo bardzo przystepna )
dlatego mam do was pytanie co byscie polecili fajnego do notebooka
jednoczenie w ROSADNEJ CENIE - jesli chodzi o bezprzedowa to
w gre wchodza tylko te model kore maja nadajnik podpinany bezposrednio
pod usb ( w formie klucza ) np.Labtec Mini Wireless Optical ( cenowo bardzo
mi odpowiada ), BenQ mini (M310), Logitech Cordless Optical Mouse for
Notebooks,
Logitech MediaPlay Cordless Mouse ( to jest zajebista myszka tylko troche
zadroga
jak dla mnie ale bardzo mi sie podoba - bardzo przyjemnie lezy w reku )
a z przewodowych to moze cos takiego np.Logitech Notebook Optical Mouse
Plus,
Microsoft Notebook Optical Mouse

prosze moze ktos z was ma jakas propozycje albo uzywa np. ktorejs z
wymienionych
co myslicie o tym labtecu w sumie najbardziej ku niemu sie sklaniam -
zarowno jej wyglad
jak i cena bardzo mi odpowiada - ale ma pytanie czy jakis domowy sprzed
bezprzewodowy
moze powodowac zaklocenai w poprawnym dzialaniu takiej bezprzewodowej myszki
mam tu na mysli telewon i sluchawki bezprzewodowe ???

--
Pozdrawiam
Yogiii [ Robert H. ]