Re: calkowita pamiec fizyczna vs. dostepna pamiec fizyczna

Autor: Wiesław <nawu_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 01:28:08 MET

Użytkownik "mati" <mati_23@vp.pl> napisał w wiadomości
news:coti16$26am$2@mamut1.aster.pl...
> [...]
byc pamiec

> a to chyba jest ta pamiec wirtualna, bo rozmiar plikow
stronicowania
> wynosi 1277MB
Nie, no ja naprawde myslalem, ze Ci sie pomylilo. Jeszcze
nie slyszalem zeby ktos mial tyle pamieci. Nie jestem pewien
czy jestes w stanie to wszystko wykorzystac.
To wszystko sie zgadza: Całkowita pamięć fizyczna 1
280,00 MB - to Twoja pamiec RAM.
Dostępna pamięć fizyczna 700,85 MB - To pamiec, ktora
zostala do wykorzystania i ta wartosc bedzie sie zmieniac w
zaleznosci od tego jakie pamieciozerne programy uruchomisz,
ale 700MB zapasu to duzo.
Teraz powinienes zmniejszyc do minimum plik stronicowania,
albo nawet wylaczyc to zaoszczedzisz troche miejsca na
dysku. Chyba ze masz tez dwa dyski po 400 GB.
Pzdr