Re: Najlepszy czytnik do grup dyskusyjnych???

Autor: Butcher <butcher1.nospam.spamerze_at_gazeta.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 00:58:33 MET

MariuszH nabazgrał(a):
> A ja tam wymagający nie jestem - OE jest dla mnie wystraczający.
> Pozdrawiam
> MH

Ja tez latam na OE Express + PowerTool do tego i mi styka w zupelnosci...
Zainstalowalem dzis (pod poradze 2 posty wyzej) tego 40tude Dialog'a i
pierwsze wrazenie jest takie, ze czytnik moze miec naprawde ogromne
mozliwosci, ale jakos chyba bym sie musial przyzwyczaic do niego, bo sie
gubie bardzo... Poki OE mi bedzie stykal to nie zmieniam, bo nie chce mi sie
przyzwyczajac...