Re: [Wro] AREST i kupowanie lcd

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_usun>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 23:48:20 MET

Użytkownik "jahu1" <jahu.WYWALTO@ferdek.pl> napisał w wiadomości
news:cotc37$hqf$1@news.onet.pl...

(...)
> Co do całej sytuacji z arestem to mam swoje zdanie - po prostu tani sklep
> nie może być dobry. Jak ktoś się decyduje na zakup w takim miejscu to musi
> mieć świadomość, że niekoniecznie będzie to udany zakup.

tu chodzi o jakosc obslugi klienta, a nie o ceny towarow. Jedno z drugim nie
ma nic wspolnego. Moze byc drogi sklep w ktorym Cie oleja jak rowniez to
samo moze spotkac Cie w tanim sklepie. Czesci (zestawy) kupowane w Arescie
niczym nie roznia sie od tych z innych sklepow poza cena. Roznica polega
tylko na tym, ze w Arescie czujesz sie jak intruz i na kazdym kroku musisz
uwazac, ze Cie nie oszukali.
No coz jesli bedziesz ostrozny, kupisz to co planowales i jeszcze zaplacisz
mniej - to zakup bedzie udany :) mimo, ze sklep jest tani i do bani
(przypadkiem mi sie zrymowalo i nie jest to "haslo reklamowe" ;)

pozdrawiam
Tomek