Re: dwuwarstwowe plytki

Autor: Jawi <Jawi_at_poczta.fm>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 21:41:25 MET

> czy mozna odczytac plyty zapisane nagrywarka double
> layer (chodzi mi o plyty 8.5 gb) na zwyklym napedzie dvd ?
wiesz, to co powinno być, a jest w rzeczywistości to dwa różne światy...
wypalałem już DL na razie dwie sztuki i czytane są wszędzie, tak twierdzi
osoba której je wypaliłem. Sam nie kupuje takich płytek bo cena mnie
odstrasza. O ile DL są czytane podobno bez zarzutu o tyle moje, czasami
płytki nie najwyzszych lotów (mediastore, hawk etc) czytane są u mnie, a u
innych różnie. Z lepszymi płytkami nie ma problemu.