Peacock model:TS34XC + dysk 200 megowy?

Autor: Marcin Es. <tarapat_at_poczta.fm>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 21:13:04 MET

Uszanowanie! Jestem szczęśliwym/nieszczęśliwym posiadaczem tego laptopa.
Może ktoś mógłby mi poradzić jak mam zainstalować w nim dysk 200 megowy. W
biosie jest do wyboru 50 dysków ale największy z nich ma 112 mega :-( I nie
można samemu ustawić Cyl, Sec, .... Można tylko wybrać z listy dostępne
dyski. Jak ustawie dysk 112 megowy to da się na niego przejść ale co chwila
wyskakuje że nie zgadzają mu się sectory. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł co
można z tym zrobić to WIELKIE DZIĘKI za rady. Pozdrawiam.