Jak to jest z DDRami

Autor: komp <przewoz_pw_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 19:37:44 MET

Mam pytanie.
Siedzi sobie u mnie w kompie kość DDR 128MB PC2100 (przynajmniej
teoretycznie, bo naklejki mówią, że jest to 2700, a z napisów na układach za
cholerę nie potrafię rozszyfrować, czy to 2700, czy 2100, a wszelkie testery,
sandry itp wystukują, że to jednak 2100 - tak mi fajnie kiedyśkumpel
załatwiał sprzęt :) mniejsza o to)

Czy jak wsadzę drugą kość np. 128, czy 256 MB o prędkości 2700 lub 2100, to
taka konfiguracja będzie działać prawidłowo?
Tzn. czy można łączyć kości o różnych pojemnościach i/lub różnych
prędkościach? Jakie macie doświadczenia z łączeniem DDRów?
(tylko moja płyta troszkę do kitu, bo to ECS K7s6A, ale narazie mnie nie
zawiodła, można dać max. pamięć 2700).

Z góry dzięki za odp.