Wybór laptopa, na pewno IBM ThinkPad tylko który?

Autor: dylan <dylanUSUN_TO_at_interia.pl>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 19:16:37 MET

Witam,

Jestem posiadaczem leciwego ThinkPada 600x (PIII 500 Mhz) i nastał czas
kiedy aplikacje przy których pracuje niesamowicie go obciążają stąd pomysł
zmiany komputerka (no i jeszcze idą Święta więc sobie zrobię prezent przy
okazji ;)
Do wyboru biorę pod uwagę:

Jako najtańszy:
http://tanienotebooki.pl/note_one.php?id=1013
Ale ma tylko 128MB i 14" LCD

Już lepiej
http://tanienotebooki.pl/note_one.php?id=729
Mniej niż 3000 netto więc nie muszę go wykazazywać w firmie jako środek
trwały

Jednak niesamowicie kusi mnie
http://tanienotebooki.pl/note_one.php?id=994
Centrino za 4300 netto ... czy to możliwe???
W Karen Notebook jest wart jakieś 500 więcej

A może jakiś inny model którego nie wymieniłem

Generalnie chciałem przeznaczyć maks 4000 netto

Jestem programistą (Java, .NET) piszę aplikacje SQL (Oracle) chciałbym
używać ich choćby tylko doraźnie na laptopie ale bez zadyszek ;)
Od razu rozszerzam pamięc do 512 lub 1GB
Niepotrzebny mi duży dysk (40 spokojnie wystarcza)

Z chęcią wysłucham cennych uwag

Pozdrawiam,
Daniel

PS. Gdyby ktoś był chetny na 600x możemy pogadać ale to już zakrawa na NTG
;)
Priv: dylan(at)interia (dot) pl