Re: dno - europejski serwis iiyama we Wroclawiu [dlugie]

Autor: amstel <amstelCUT_at_go2.pl>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 18:53:36 MET

Użytkownik "Bartek" <bartek.usunto@coig.pl> napisał w wiadomości
news:cnkg58$1v5$1@atlantis.news.tpi.pl...

<ciach>

1.Dzisiaj trafiłem na ciekawy niemiecki serwis poświęcony LCD i znalazłem
podobny przypadek do Twojego
http://www.prad.de/board/thread.php?threadid=12603 + ewentualnie
http://babelfish.altavista.com/.

Wygląda na to,że serwis Iiyama koło Wrocławia w identyczny sposób traktuje
również niemieckich klientów :/

2.Spotkałem się również z opinią,że zdecydowana większość LCD (niezależnie
od producenta) z bad pixelami (subpixelami) nie jest zwracana producentom
tylko z powrotem trafia do dealerów,a następnie do innych sklepów :/

Pzdr
amstel