wymiana procka na mobilny... dwa pytania... ;)

Autor: D/\\G/\\ <poprosze_at_duuuuzo.spamu>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 18:41:22 MET

Witam

Mam w laptopie procesor PentiumIV 1,4GHz.
Chciałabym wymienić go na mobilny. Czy jest to możliwe ?
Czy ta możliwość zależy od płyty głównej ?
Wiem tylko, że płyta w moim kompie obsługuje procesory max pentium 3,06GHz.
Nie wiem jak wygląda sprawa mobilności..., a chce wymienić go na mobile,
żeby uzyskać dłuższy czas pracy na naładowanej baterii.

Drugie pytanko.
Szukam w sieci i nie mogę znaleźć e-sklepu, w którym można kupić części
do notebooków - np. pamięci, baterie, procesory mobile...
Czy jest takowy w ogóle ?
Chciałabym się zorientować w cenach... a wszędzie gdzie szukam mają
kompletne notebooki...

Dziękuję z góry za informacje
Pozdrawiam
D.