pytanie do uzytkownikow plyty Gigabyte gA-7VT 600

Autor: tramal <tramal_at_interia.pl>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 15:15:06 MET

Mam pytanie do osob, ktore uzywaja tej plyty z precesorami z
odblokowanym mnoznikiem:

Czy na poczadku wyswietla sie prawdziwa nazwa procesora) - w moim
przypadku Athlon Mobile 600 Hz
Procesor jestidentyfikowany przez system jako Athhlon Mobile 600 Hz, a
w biosie nie mam opcji ustawianiam mnoznika.
Najnowszy bios, ustawione parametry domyslne. Napiecie podawane na
rdzen powinno wynosic 1,4 V, wynosi 1.65. Wyglada na to, plyta
rozpoznaje tylko nazwe procesora, ale nie uaktywnia regulacji mnoznika
i nie ustawia odpowiedniego napiecia,

Proces Athlon +2500 Mobile Barton, plyta Gigabyte gA-7VT 600, 2x256
Mgb, chieftec, Matrox 450 dual head.