Re: płyty 754

Autor: pisarz <qq_at_qq.co>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 12:13:26 MET

> Ale której *części* FSB?
Procka.

> Pamiętaj, że Athlon 64 ma osobno magistralę do wymiany
> danych z otoczeniem (i tego dotyczy mnożnik)
Wg mnie mnożnik wewnątrz procka przyspiesza wykonywanie rozkazów. A reszta
pracuje na 200MHz.

> a osobno
> magistralę do współpracy z pamięcią (i tam mnożnika nie
> ma).
Dokładnie tak, chcę kupić szybsze pamięci, aby działały sychronicznie z
prockiem.

> Jeżeli Twoje oprogramowanie wymaga szybkiej współ-
> pracy z pamięcią,
Nie wymaga, to nie są multimedia. Proste tektowanie: istotne by procek z
ramem synchronicznie działały jak najszybciej.

> to powinieneś *od razu* odrzucić
> Socket 754 i wybrać tylko Socket 939.
Wg mnie nie powinno mieć to znaczenia. 939 też pracuje na 200 MHz.

Dzięki za zaiteresowanie.
    Darek